Успіх

8 порад щодо покращення спільної роботи команди

Як змусити вашу команду працювати

Подумайте про кращій команді, в якій ви коли-небудь були. Що змусило цю команду працювати? Це був проект? Люди? Міжособистісна динаміка? Вам сподобалося бути частиною цього? Вивело це найкраще з вас?

Тепер подумайте про найгіршій команді, з якою ви коли-небудь були. Що змінило його?

Швидше за все, ви були в більшій кількості команд з дисфункцією, ніж команди, які працюють без проблем. Спільні команди однаково підвищують продуктивність і результати. Коли команди працюють , вони працюють найкращим чином. Але командна робота вимагає роботи, і насправді команди можуть розвалюватися, ламатися і відчувати зрив по безлічі причин.

Деякі команди працюють як команда тільки по імені . Це група людей, які оголошені командою, але не працюють з ритмом одного. Можливо, команда так довго була дисфункціональною, що члени відчувають, що занадто багато роботи для зміни.

Слабке керівництво може також поламати команду, дозволяючи домінуючим персонажам зірвати план, і, в кінцевому підсумку, члени команди будуть відповідним чином адаптувати свою поведінку, реагуючи на те, що людина у керма насправді не керує.

Тоді є член команди « самотній рейнджер », який порушує командний каденцію, прямуючи самостійно, тому що він вірить в свої здібності більше, ніж здатність команди виконувати цю задачу. Це призводить до відключення, коли інші члени команди відчувають брак довіри і співробітництва.

Також може бути загальна неповага в команді. Це відбувається, коли деякі члени команди девальвують інших членів – небудь по своїй компетенції, або за різноманітністю. Це являє собою «зіткнення особистостей», коли істина полягає в тому, що різні особистості можуть насправді зміцнити команду, якщо буде повагу.

Команда також може зламатися при реагуванні на зовнішні впливи , такі як неможливі терміни, брак ресурсів або чутки про звільнення. Коли стрес досягає максимального рівня в команді, люди відчувають, що їм доводиться захищатися, перш ніж захищати команду. І, зрештою, всі прагнуть до того, щоб робити речі індивідуально для самозбереження.

Як ви справляєтеся з ситуаціями, коли ваша команда просто не збирається разом? Ось вісім порад щодо покращення спільної роботи команди:

1. Оцініть, чому він не працює.

Це може бути довіра, хімія, конкурентоспроможність, або щось ще. Але ви не можете вирішити, у чому справа, якщо ви не дійдете до суті справи. Почніть з опитування членів команди – це кращий спосіб отримати прямі відповіді і змусити їх відчути, що їх сприйняття і думки важливі. Потім відступите і спостерігайте за командою в дії у певній обстановці, і як їх лідер , прийдіть до свого власного висновку. Якщо ви не залучені безпосередньо в конфлікт і можете поглянути на спостерігача, зазвичай неважко зрозуміти, в чому проблема.

2. Дотримуйтесь і моделюйте кращі практики.

Якщо культура компанії диктує сильні команди, подивіться на організацію і подивіться, хто це робить. Поговоріть з іншими менеджерами про динаміку команди, про те, як вони змушують людей співробітничати, а також поведінки, яке вони заохочують. І переконайтеся, що ви віддаєте перевагу, діліться своїми власними передовими методами і витягнутими уроками. Не забудьте також поглянути за межі своєї компанії, поговорити з колегами та наставниками. Ви будете здивовані тим, як подібні ситуації з’являються в різних галузях.

3. Розуміти норми успішної команди у вашій культурі.

Ймовірно, є деякі основні правила навколо того, що являє собою відмінну команду у вашій компанії, і вам потрібно визначити, що це таке. Якщо команда все працює над тим, щоб старанно працювати і грати, але у вас є члени команди, які вважають за краще не грати з людьми, з якими вони працюють, що буде засмучувати динаміку команди. Якщо одна людина послідовно йде на це пиво з колегами в кінці робочого дня, спробуйте оцінити, чому. Відсутність цієї маленької частини будівлі команди насправді впливає набагато більше, ніж ви думаєте. Переконайтеся, що співробітники не так зосереджені на роботі, яку вони нехтують розвитком культурних аспектів команди .

4. Подумайте, наскільки важливою є команда насправді.

Якщо це просто шоу, переосмисліть, чому вам потрібна спільна команда. Бувають ситуації, коли команди можуть працювати вільно, а цілі все ще виконуються, іноді більш ефективно, ніж без всіх кухарів на кухні. Не все повинно бути орієнтоване на команду, і якщо якась конкретна ініціатива не потрібна, не намагайтеся змусити її до співпраці.

5. Вийдіть з офісу.

Компанії постійно беруть участь у позачергових заходи щодо створення команди, тому що вони дійсно працюють. Такі ситуації дозволяють людям сприймати колег як людейвместо простих співробітників, розкриваючи деталі життя, які не розкриваються протягом звичайного робочого дня. Це дає командам інший спосіб підключення і, можливо, побудувати трохи більше хімії та взаєморозуміння. І експериментальні навчальні вправи мають спосіб виявлення командного мов, які потім можуть бути розглянуті і обговорені.

6. Пригніть хулігана.

Якщо є один конкретний цинік, відкиньте цієї людини і дізнайтеся, чому існує конфлікт, занадто велика незалежна робота або загальний зрив командної роботи. В залежності від особистості ви можете бути дуже прямо тут або задавати серію питань «чому», щоб розібратися в ситуації.

7. Створюйте звітність по продуктивності команди, а не тільки індивідуальну продуктивність.

Це допомагає витягнути самотнього рейнджера і змушує команду працювати спільно з загальними цілями. Якщо одна людина не бере участь в якості члена команди, інші не будуть носити цієї людини, і зміна розпочнеться.

8. Регулярно перевіряйте.

Періодично проводите офіційну перевірку один раз на місяць або раз на квартал. Якщо ви ремонтуєте команду, увійдіть, щоб переконатися, що все йде по шляху, і щоб краще зрозуміти, що працює, що ні і що потрібно відрегулювати. Якщо ви починаєте працювати в команді, але потім ігноруєте процес, будь-який прогрес, який ви зробили, швидко випарується.

Якщо команди важливі для вашої організації, вам необхідно зробити все можливе, щоб підвищити їх ефективність. Переконайтеся, що існує відкрита зв’язок. Створюйте можливості для всіх голосів. Підключіться до загальним значенням, які об’єднують команду. Нарешті, вселите гордість членів, що високопродуктивна команда може бути більш або менш потужною, ніж індивідуальний чудовий виконавець.