Успіх

Мозковий штурм: яку рекламу потрібно вибрати компанії, щоб залучити до себе сильних лідерів і продавців

Розповім про історію такого методу і запропоную вам спробувати вирішити конкретну задачу.

Торгівля знає міру, вагу та рахунок. Російське прислів’я

Фото з сайту www. Pixabay. com

Метод мозкового штурму

Цей метод генерування ідей був придуманий і впроваджений в 1957 році в американському рекламному агентстві BBDO Алексом Осборном. Одна з його книг “Прикладне уяву” присвячена креативності в бізнесі.

Правила прості:

  • Групова робота;
  • Пропонувати якомога більше ідей;
  • Не критикувати ці ідеї;
  • Висловлювати будь-які, навіть абсурдні і несподівані ідеї;
  • Комбінувати і покращувати ідеї один одного.

Як це робиться:

Три напрямки пошуку ідей: підходи, люди, інструменти.

  1. Якими шляхами можна вирішити цю задачу (не менше 20 варіантів)?
  2. Які люди можуть знадобитися (не менше 10 варіантів)?
  3. Які інструменти можуть допомогти досягти мети (не менше 10 варіантів)?

Фото з сайту www. Pixabay. com

Вирішимо задачу разом?

Дано: велика компанія продає свої товари через незалежних продавців, які організовані групи і управляються директорами, які не є співробітниками компанії, а мають статус підприємців. При покупці товарів у компанії, вона відразу дає суттєву знижку. Директорам виплачується винагорода в залежності від обсягу продажів групи. Компанія хоче залучити до співпраці сильних лідерів і продавців.

Яку рекламну кампанію ви б запропонували провести

  1. Якими каналами можна скористатися: реклама в глянцевих журналах або журналах для підприємців, вулична реклама (банери і розтяжки), промо-акції, реклама на транспорті, на телебаченні або радіо, реклама в інтернеті у вигляді оголошень або нативна реклама у блогерів (з аудиторією 10 000 або 1000000 передплатників), інші варіанти?
  2. Які люди можуть знадобитися? Хто може бути особами такої реклами: відомі актори та спортсмени, нікому невідомі моделі, найбільш високооплачувані директора цієї компанії або наймолодші або ті, хто перемагає в мотиваційних програмах, блогери чи ви?
  3. Які інструменти можуть допомогти досягти мети?

Напишіть в коментарях ваші ідеї про те, як можна вирішити цю задачу. Обговоримо разом?